Thursday 11 August 2011

kehidupan yang bahagia

salam...... niey kira first time la ak nak tulis blog.....
sampai ble la hidup aku nak mcm niey................ ntah kdg2 aku rasa mcm hidup niey x adil jew kan....... knp???????? mgkn coz masalah family kot. salah kew aku nak dapat family yang bahagia........ knp family aku x mcm family owg laen............ kdg idup ak niey tiap2 hari tension x mcm idup owg len yang bahagia bersama family. aku pown x taw nak buat idup aku bermakna mcm mana lg, owg len blh berbuka pose dgn family tp ak??? mgkn ini ujian yang Allah beri kepada ak tapi ak x mampu nak hadapi.. hidup aku terlalu kosong dan rasa x bermakna pown.. tabahkanlah haty aku untuk menghadapi semua dugaan ini. luaran aku mmg nmpk ceria x ad mslh tapi dalam haty kita x ad owg tahu bagaimana perasaan aku x dapat ak nak gambarkan di dalm blog ini..



No comments:

Post a Comment